Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paulina_1395

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Witam. 26 maja wybrałam się do Rossmanna, znajdującego się w Starogardzie Gdańskim na Głównym Rynku by wydrukować zdjęcia, które planowałam oprawić w ramki, a kilka podarować mojej mamie z okazji Dnia Matki.Wydrukowałam kilka zdjęć z jednej karty pamięci po czym włożyłam drugą kartę pamięci by z niej również wydrukować kilka zdjęć. Karty mini sd umieszczone były w większych adapterach. Podczas rozpoczęcia procesu drukowania, maszyna pokazała informację o potrzebie wymiany papieru/ folii fotograficznej. Przywołałam panią z personelu, kompletnie nie wiedziała co robić poza tym, żeby zawołać pana ochroniarza, który widocznie ma czynność obsługi owego urządzenia wpisaną do swoich zadań. Pan ochroniarz zabrał się za to lecz widać było, że nie do końca wie jak to zrobić. Gdy wymienił już rolkę z potrzebną folią okazało się, że zdjęć z karty pamięci ponownie nie da się odczytać na tej maszynie, jak i również na aparacie fotograficznym. Zapytałam panią z personelu i pana ochroniarza, czy aby na pewno zrobił wszystko poprawnie i poinformowałam go, że utraciłam dane z mojego nośnika danych, który wydaje mi się powinien być wyjęty przed wszelkimi czynnościami, które prowadzą do wyłączenia urządzenia. Odpowiedział, że nigdy wcześniej się to nie zdarzyło, a maszyna do wywoływania zdjęć ma tylko opcje odczytu, a nie kasowania danych. Obsługa była bezradna. Ja również. Trochę smutna, że utraciłam zdjęcia wróciłam do domu. Karta pamięci była jedynym miejscem gdzie miałam je zapisane. W domu okazało się, że uszkodzony został jedynie adapter SD, a karta mini SD, którą miałam umieszczoną w większym adapterze na szczęście działa. Jednakże adapter jest do wyrzucenia, a ja zniesmaczona bezradnością i niskim stopniem profesjonalizmu obsługi tego Rossmanna doszłam do wniosku, że zacznę korzystać z usług innego Rossmanna i do tego już na pewno nie pójdę. Niesmak pozostał.