Opinia użytkownika: Jakub_695
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Tankowałem wczoraj swój samochód na stacji BP. Ustawiłem się w kolejce do dystrybutora i czekałem około 10 minut, gdyż - jak się potem okazało - klient stojący przede mną wracał do samochodu kończąc spożywanie zapiekanki i niosąc w ręku drugą. W takich sytuacjach sprzedawcy powinni prosić klienta, by czas oczekiwania na posiłek spożytkować na przestawieniu samochodu i nieblokowaniu innym możliwości tankowania. Gdy zatankowałem postanowiłem sobie również umyć szyby - woda w pojemniku była czysta i klarowna, pieniła się. Myjka była w dobrym stanie. Kosze na terenie obiektu nieprzepełnione. Po wejściu na stację skierowałem się do kasy, by uregulować płatność. Sprzedawca zapytał o chęć otrzymania faktury, o numer dystrybutora oraz zaproponował produkt dodatkowy. Poprosił także o kartę lojalnościową. Niestety nie wspomniał nic o nowej promocji BP z nożami ceramicznymi. Posiadałem kupon na dodatkowe 3 gwiazdki, niestety nie zrealizowałem go. Następnie sprzedawca wydał paragon, podał ilość punktów za to tankowanie i podziękował.