Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W nocy z 23 na 24 maja postanowiłem zrobić zakupy w tym sklepie. Po wybraniu towarów udałem się do kasy. Nieczynne były kasy samoobsługowe, a do JEDYNEJ czynnej "normalnej" kasy czekało ponad 30 osób (!). Poproszona o otworzenie kolejnej kasy pracownica stwierdziła, że nie może i skierowała mnie do innej osoby, podobno kierowniczki. Kierowniczka poproszona o interwencję uciekła na zaplecze sklepu. W tym czasie kilkoro pracowników wykładało towar, krzątało się po sklepie i wykonywało różne prace. Mimo wielokrotnych interwencji i próśb wielu klientów nie otworzono kolejnej kasy. W jedynej czynnej kasjerka skanowała towary w ślimaczym tempie. Przez ponad 10 minut oczekiwania kolejka przesunęła się o 2 osoby, a w tym czasie wydłużyła się o około 8 osób. W efekcie zrezygnowałem z zakupów, bo w tym tempie stałbym w kolejce ponad godzinę. Totalne lekceważenie klienta. Brak słów. W gorszym sklepie w życiu nie byłem, a w tym już na pewno więcej nie będę.