Opinia użytkownika: chmura
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jakiś czas temu przydarzył mi się wypadek w pracy. Jako że jestem ubezpieczony w PZU zgłosiłem szkodę aby uzyskać odszkodowanie. Mijał już powoli miesiąc czasu od zgłoszenia całego zajścia, a ja do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi w tej sprawie. Postanowiłem więc zadzwonić na infolinię, aby dowiedzieć się czegoś w mojej sprawie. Muszę przyznać że było warto. Nie chodzi tu o odszkodowanie, ale o jakość obsługi przez konsultantkę na infolinii. Po pierwsze i chyba najważniejsze - nie musiałem czekać wysłuchując automatycznej sekretarki albo jakiejś innej melodyjki. Od razu, bez chwili oczekiwania udało mi się połączyć z konsultantką. Po drugiej stronie słuchawki brzmiał miły, kobiecy głos. Pani przy tym mówiła bardzo wyraźnie, do niczego się nie spiesząc. Po weryfikacji mojej osoby - czy ja to ja - konsultantka udzieliła mi informacji o statusie zgłoszenia mojej szkody. Nie robiła przy tym żadnych problemów typu: "takie informacje nie są udzielane telefonicznie". Rozmowa przebiegła bardzo sprawnie i w miłej atmosferze. Jeszcze w trakcie rozmowy postanowiłem, że opisze całą tą sytuację, bo jeszcze na żadnej infolinii nie spotkałem się z tak miłą obsługą.