Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Home Broker
Treść opinii: Oddział w Poznaniu zareagował szybko telefonem na moje zgłoszenie internetowe. Przekierowano mnie do oddziału koszalińskiego. Pani umówiła mnie na spotkanie w biurze w Koszalinie na konkretną datę. Była niezbyt kompetentna, nie umiała podsumować zbieranych już dwukrotnie informacji na temat szukanego przeze mnie mieszkania. Co prawda przysyłano parokrotnie przypomnienie o spotkaniu mailem i sms- em (co uważam za plus ). Na spotkanie przyszłam do prawie pustego biura, musiałam czekać na agentów. Zaproponowano kawę. Przedstawiciele Home Broker byli ewidentnie mało zainteresowani sprawą, miałam wręcz wrażenie że po raz pierwszy obsługują klienta. Podczas rozmowy okazało się, ze długopis jednego z agentów nie pisał. Panowie nie potrafili znaleźć zastępczego. Wszystko notowali bazgrząc po brudnopisie, zamiast wprowadzać dane do systemu. Podsumowania informacji musiałam dokonywać sama, pan nie był w stanie samodzielnie tego dokonać. Pokazali mieszkania, które sama widziałam w internecie na olx.pl. Nie chcieli przedstawić żadnej konkretnej propozycji przed podpisaniem umowy - szantaż. Pan od kredytów naciskał na pożyczki lub hipotekę, nie dotarło parokrotne odmówienie takiego rozwiązania. Cena umowy zbyt wysoka, na wyłączność w ogóle nie racjonalna. Naciskano przez cały czas na umowę, czułam się napastowana. Przez cały czas otwarte były drzwi na zaplecze, gdzie panował bałagan po spotkaniu - tablice, notatki, plany strategii rynkowych, słowem to, czego klient widzieć nie powinien. Poza tym ciepło, czysto. Na zrobienie zdjęć mieszkania umówiliśmy się, wizytę miał potwierdzić jeden z agentów telefonem o konkretnej godzinie, jednak tego nie wykonał. Sama musiałam zadzwonić aż kwadrans po umówionej godzinie.