Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: W drugim tygodni września 2013 kontaktowała się ze mną konsultantka w sprawie przedłużenia umowy(migracja z N do NC+), która zaproponowała włączenie na weekend kanałów CANAL+, a po weekendzie byliśmy umówieni na tel. by podjąć dalsze kroki w celu przedłużenia umowy. Pakiet który został mi zaproponowany nie został włączony na umówiony ww okres, oraz konsultantka nie podjęła dalszego kontaktu się ze mną. Kolejny kontakt z mojej inicjatywy został zarejestrowany 23.09.2013, gdzie poinformowałem o całej sytuacji konsultanta i po raz kolejny została przedłożona mi oferta na którą finalnie wyraziłem zgodę(konsultant kompetentny z dużą wiedzą promocyjno-rabatową i technologiczną). Podczas rozmowy tel. zaznaczyłem iż zależy mi na czasie i prosiłem o jak najszybsze wysłanie umowy, na co uzyskałem zapewnienie że umowa zostanie wysłana 24.09.2013. Oczywiście i w tym przypadku pojawiają się problemy gdyż do końca października 2013 kurier nie pojawił się z umową.Kolejny konsultant, który przyjął moją reklamację na ww zachowania konsultantów, poinformował mnie, że właściwa osoba skontaktuje się ze mną, co oczywiście nie nastąpiło. W listopadzie 2013 złożyłem skargę/reklamację na zachowanie konsultantów, w odpowiedzi na którą uzyskałem przeprosiny jednak sprawa przedłużenia umowy utknęła w martwym punkcie na kolejne 3 m-c... Negatywnie oceniam brak zaangażowania i brak determinacji w rozwiązaniu problemu klienta, opieszałość w udzielaniu informacji zwrotnej, brak możliwości złożenia reklamacji tel., czas oczekiwania na połączenie z konsultantem i czas na przekazywanie połączenia do innych działów, brak koordynacji działań i fatalna integracja systemów teleinformatycznych.