Opinia użytkownika: Paweł_1922
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Salon urządzony jest klasycznie, przy ladach znajdują się krzesła, do skorzystania z nich zaprasza miła obsługa sklepu. Odpowiada na wszelkie pytania dotyczące sprzętu, w razie niedostępności towaru proponuje zamówienie go przez internet. Jedynym utrudnieniem jest w godzinach szczytu czas oczekiwania na swoją kolej - asystenci zajęci są natłokiem klientów. Jednakże w takim miejscu jak centrum handlowe jest to zrozumiałe. Sprzedawcy są dobrze poinformowani zarówno o stanie sklepowego magazynu, jak i o specyfikacji technicznej asortymentu. Sprzęt elektroniczny (tablety, smartfony, laptopy i netbooki) jest wystawiony w sposób umożliwiający klientowi bezpośredni kontakt - każdy model można włączyć i przetestować własnoręcznie, bez konieczności angażowania w to sprzedawców. Towar w zaszklonych gablotach jest opisany w jednoznaczny i przejrzysty sposób, na niczym nie brakuje informacji o cenie. Do dyspozycji klienta jest internet i laptop połączony z siecią sklepową.Na uwagę zasługuje procedura reklamacji, szczególnie ważna w przypadku sprzętu elektronicznego i często kłopotliwa dla klientów. Na szczęście nie jest tak w przypadku Komputronika. Około pół roku temu w sklepie kupiłem kartę pamięci microSDXC o pojemności 64gb. Kiedy produkt przestał działać, postanowiłem oddać go na warunkach reklamacji. Mimo braku oryginalnego opakowania, uprzejma obsługa sklepu przyjęła reklamację, w pięć minut załatwiono wszelkie formalności. W przepisowym terminie dwóch tygodni moja reklamacja została rozpatrzona, powiadomiono mnie o tym wiadomością tekstową na mój numer telefonu. Stawiając się w salonie, nie miałem przy sobie protokołu przyjęcia wadliwego produktu. Nie przeszkodziło to realizacji reklamacji - sprzedawca spytał mnie jedynie o numer telefonu i potwierdził moją tożsamość bazując na moim dowodzie osobistym. Otrzymałem zupełnie nową kartę pamięci. Obsługa sklepu Komputronik mile mnie zaskoczyła.