Opinia użytkownika: Maciej_1002
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Po podjechaniu na stację, na zewnątrz nie było nikogo z obsługi. kto zapytałby czy nalać paliwa za mnie. Być może spowodowane to było porą dnia - wczesnym popołudniem ruch na stacji był mały, jednak stacje Orlen przyzwyczaiły mnie do obecności części personelu przy dystrybutorach.Kiedy zatankowałem, wybrałem się do środka aby zapłacić, przechodząc przez pozostałe alejki nie zauważyłem niczego nadzwyczajnego - przy dystrybutorach panował porządek a woda w której zanurzone były ściągaczki do mycia szyb była dość czysta. Po wejściu do środka przy kasie nie było nikogo, jednak zanim zdążyłem dojść do lady, pracownik pojawił się aby mnie obsłużyć. Pani która przyjmowała płatność sprawiała wrażenie bardzo znudzonej i śpiącej, jednak nie ucierpiała na tym szybkość całej transakcji - jej pytania (m.in. o punkty Vitay oraz sprzedaż dodatkową - hot dog, kawa) były po prostu bardzo beznamiętne i automatyczne.Ta wizyta na stacji nie wyróżniała się niczym szczególnym - nie zauważyłem żadnego wyjątkowo pozytywnego jak i negatywnego aspektu obsługi, wszystko odbyło się po prostu "porządnie".