Opinia użytkownika: Dagmara_94
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Sklep Lidl bym od zawsze lubianym przeze mnie marketem, nie tylko ze względu na dobrą jakość produktów, lecz również ze względu na wysoką jakość obsługi. Było tak do czasu moim ostatnich zakupów w w/w sklepie. Parę dni temu dokonywałam tam zakupów i co mnie bardzo zraziło - fakt, że stojąc przy kasie dowiedziałam się, co jedna z kasjerem wczoraj robiła, a do której druga z nich wczoraj była w sklepie. Nie wiem, czy dana osoba, chciała wzbudzić w sobie litość klientów tym, że została w sklepie do g.24, czy po prostu jest na tyle niedojrzała, że nie wie, jak należy się w pracy zachowywać. Strasznie mnie to zirytowało. Wcześniej podobna sytuacja spotkała mnie "na sklepie", gdzie to jeden z pracowników bardzo donośnie zapytał drugiego pracownika, kto układał ceny produktów, po czym równie donośnie potwierdził swoje domysły. Jak się po chwili okazało, pracownik ten to zastępca kierownika sklepu. Tym bardziej to zachowanie było bardzo niestosowne.