Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Przy zamawianiu na stronie internetowej pojawia się super opcja: ODBIÓR W GODZINĘ. Po sprawdzeniu dostępności produktu, zamówiliśmy go w opcji ODBIÓR W GODZINĘ. Moje pytanie brzmi: po co prosicie o numer telefonu (rozumiem, że w celu informowania o realizacji zamówienia) skoro informacje przesyłacie na mejla?? Straciliśmy czas, gdyż przyjechaliśmy do sklepu w Port Rumia żeby usłyszeć od sfochowanego pana z obsługi, że zamówienie będzie jutro. Dlaczego? Bo produkt na waszym sklepie był niepełnowartościowy i musicie go ściągać z magazynu. No dobra, ale dlaczego na stronie internetowej mój produkt był oznaczony jako DOSTĘPNY? Oczywiście, wiadomość o przesunięciu realizacji poszła na mejla...Gdybyście wysłali smsa, nie tracilibyśmy czasu. Oczekuję od Was poprawy w komunikacji z klientem + prawdziwych informacji na stronie internetowej.