Opinia użytkownika: Gunia
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Postanowiłam zrezygnować z usług banku i złożyć dyspozycję odnośnie zamknięcia rachunku. Placówka banku przy ul. Kochanowskiego (wejście od strony ul. Piłsudskiego) mieści się w centrum miasta. Wewnątrz było czysto i schludnie. Tego dnia była jedna osoba na obsłudze kasowej oraz 3 innych pracowników przy stanowiskach. Po wejściu do banku nikt z pracowników nie przywitał się, dopiero po kilku minutach podszedł pracownik i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że chcę zamknąć konto w banku. Zostałam zaproszona do stanowiska i w tym momencie rozpoczęła się co najmniej bezsensowna rozmowa - pracownik próbował na wszelkie możliwe sposoby przekonać mnie do pozostania w banku, odmówiłam i po wielkokroć powtarzałam, że to jest moja przemyślana i ostateczna decyzja w związku z tym proszę o zamknięcie konta. Po około 10 - 15 minutach dalszego przekonywania ze strony pracownika, że od poniedziałku zmienia się oferta, że będzie lepiej, itp. powiedziałam zdenerowana już trochę, że żądam przyjęcia dyspozycji odnośnie zamknięcia rachunku. Wtedy dopiero pracownik podał mi karteczkę z numerem na infolinię, ponieważ takich operacji nie dokonuje się już w oddziale. Jednym słowem straciłam tego dnia około 20 - 25 mintu by usłyszeć, że muszę zadzwonić na infolinię. Rozumiem, że to jego praca by przekonać klienta, ale jeśli mówię, że jestem zdecydowana na zamknięcie rachunku i że założyłam konto w innym banku to pracownik powinien podać mi ten numer w miarę szybko. Całość rozmowy można było skrócić do 5 minut. Zwłaszcza, że w kolejce czekali jeszcze inni klienci.