Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dorota_11

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: W dniu 14,05,2014 robiąc zakupy w sklepie Carrefour zobaczyłam interesujące mnie artykuły na palecie oznaczonej wywieszkami KUP JEDEN DRUGI ZA 1 zł. Na jednej palecie wystawione były różne rodzaje żelów pod prysznic DOVE. Przy tak okazyjnej cenie skusiłam się na dwa takie zestawy .Po powrocie do domu okazało się ,że nie został doliczony żaden rabat i produkty zakupiłam w normalnej cenie .W związku z powyższym wróciłam do sklepu żeby wyjaśnić zaistniałą sytuację .Po podejściu do punktu obsługi klienta pani która tego dnia pełniła dyżur poinformowała mnie że aby skorzystać z promocji należy zakupić dwa identyczne produkty -wystarczy mieć inny zapach , smak i rabat nie zostanie doliczony. Na moje pytanie dlaczego takiej informacji niema na palecie gdzie produkty są wystawione usłyszałam że moim OBOWIĄZKIEM jako klienta jest przeczytanie gazetki promocyjnej w której cytuje ,,wszystko pisze,, Po takiej odpowiedzi poprosiłam panią o regulamin w którym pisze że ja jako klient mam taki obowiązek -bo po pierwsze gazetki do domu nie otrzymuje a po drugie zakupy robiłam pod wpływem impulsu -no bo trudno nie skorzystać z promocji gdzie drugi artykuł kosztuje tylko 1 zł. Niestety i tu pani mi nie pomogła bo usłyszałam że takowego regulaminu niema... Poprosiłam o zwrot produktów i usłyszałam ze niestety nie mogę zwrócić towaru który jest pełnowartościowy. Proszę sobie wyobrazić moje zaskoczenie . W oczekiwaniu na dyrektora pełniącego dyżur do biura punktu obsługi klienta raz po raz podchodziły osoby z tym samym problemem .Na szczęście po 40 minutach udało mi się zwrócić promocyjny produkt który promocją nie był .Złożyłam pisemną skargę do dyrekcji sklepu z prośbą o bardziej rzetelne informowanie klientów o promocjach gdyż nie byłam jedyną osobą która chciała skorzystać z tej jak się okazuje nieczytelnej promocji , a ile osób nie zwróciło uwagi na swój paragon? W dniu następnym otrzymałam telefoniczne przeprosiny od pracownika działu obsługi klienta ale niestety promocja trwa nadal,,,, sprawę opisałam i przekazałam do Państwowej Inspekcji Handlowej .Klienci czytajmy gazetki i pilnujmy tego co mamy na paragonach bo możemy być świadomie oszukiwani brakiem szczegółowych opisów -sprawdziłam w gazetce ani nie pisało że nie można kupić więcej niż jednego zestawu , brakło również informacji iż należy wziąć dwa identyczne produkty nawet jeśli towar jest jednej firmy.