Opinia użytkownika: Ewelina_1194
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Ten market znajduje się blisko mojego domu, więc bardzo często robię tam zakupy. Nie jest to jednak przyjemność - o wyborze tego sklepu decyduje głównie jego lokalizacja. Jestem młodą mamą, i kiedy poruszam się z wózkiem bliźniaczym o swobodnych zakupach w Netto mogę zapomnieć. Pośrodku alejek poustawiane są kosze z artykułami w promocyjnych cenach i, o ile są na kółkach, mogę je sobie przesunąć i przejść, o tyle, kiedy stoją na paletach, mogę o tym zapomnieć. To nie jest kwestia wózka podwójnego, bo między alejkami jest tak ciasno, że nawet zwykły by się nie zmieścił. Kolejna rzecz to logistyka, której w tym sklepie brakuje. Artykuły są poukładane bez ładu i składu - w innej alejce znajdę ciastka, w innej ciastka na promocji, a w jeszcze innej ciastka w ofercie sezonowej. To jest jakaś masakra. Niczego nie da się tam znaleźć. Minusem jest z pewnością także stan warzyw i owoców, które ze świeżością mają naprawdę niewiele wspólnego. Leżą w ladzie zwiędłe, a często wręcz zgniłe i odstraszają. No i personel - niby miły, nie można mu tego odmówić, ale zawsze się na niego czeka. Zawsze. Albo te kobiety mają tyle roboty, że nie nadążają, albo nie mam pojęcia, w każdym razie za każdym razem jak podchodzę do kasy muszę na nie czekać, bo układają akurat towar na półkach.