Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: 10-tysięczną obserwację do publikacji w portalu JO/VSC, postanowiłam poświęcić właśnie JO w powiązaniu z VSC, umieszczając coś w rodzaju opinii-podsumowania. Dla mnie to zakończenie swego rodzaju etapu z dość pokaźnym zasobem działalności tutaj, która zasługuje na kilka słów podsumowania i którą ogólnie pozytywnie oceniam. Ważnym aspektem jest fakt daleko posuniętego obiektywizmu i tym samym brak stronniczości w dopuszczaniu do publikacji opinii, po weryfikacji moderatorów, niezależnie od tego, kogo/jakiej firmy/portalu/etc dana obserwacja dotyczyła. Nawet jeśli krytyczny opis dotyczył samego portalu Jakości Obsługi, pojawiał się do ogólnego wglądu, potem był też szerszy komentarz dla tej obserwacji. Nie dziwią więc liczne, prestiżowe nagrody dla JO/VSC w ostatnich latach – Diament Forbes, Gazele Biznesu czy Rzeczpospolitej. Bywały czasem sytuacje gdy zwracałam się bezpośrednio, za pomocą poczty e-mail z jakimś problemem/ mankamentem, odpowiedź/informację otrzymywałam niemal natychmiast, pełną taktu, kultury i grzeczności, w ślad za nią były konkretne, sprawne działania, nic nie pozostawało bez "echa". Bywało, że sama prosiłam o usunięcie własnej obserwacji, która z różnych przyczyn została przeze mnie zamieszczona i nie mogłam jej cofnąć, bywało też, że zwyczajnie jakiejś opinii nie dopuszczono do publikacji. Na przestrzeni minionych 3 lat mojej aktywności, byłam świadkiem zmian w portalu, które w szczegółach, czasem może nie do końca spełniły swoją funkcję (szybkie obserwacje), ale w ogólnym znaczeniu są zachętą do aktywności. Ja przyjęłam zasadę: szybka i opisówka; co do podejścia innych obserwatorów nie będę się wypowiadać, uważam że ilość powinna ”iść” w parze z pewnego rodzaju jakością, dlatego ilość ”szybkich” opinii nie przekraczała u mnie ilości opisowych. Fajną sprawą jest aplikacja mobilna Premia 360 na komórki, dająca możliwość oceniania w każdym momencie, miejscu i w każdym czasie, jeśli tylko obserwator znajdzie na to chwilę w danej sytuacji/miejscu/okolicznościach, sama jej nie wykorzystuję, ale uważam za bardzo dobre rozwiązanie mobil-nie innowacyjne. Jakość Obsługi rozwija się z duchem rozwoju technologii informacyjnej. Istnienie portalu w znacznym stopniu przyczynia się do poprawy jakości obsługi na rynku, obserwowałam zmiany po zamieszczeniu mojej opinii i choć nie byłam pewna czy to za jej sprawą się stało, czułam pewne zadowolenie wewnętrzne. Miałam też okazję słyszeć przypadkiem (dwukrotnie, w różnych okolicznościach – kawiarnia i kolejka), rozmowy pracowników (nie wiem jakiej firmy) o zamieszczonych obserwacjach na jakoscobslugi.pl – koleżanka/znajoma opowiadała innej o rozmowie z szefem po publikacji opisu. To dowód na ważną funkcję jaką spełniają zamieszczane obserwacje, dające bodziec dla firm, ich pracowników, do troski o własną postawę, kulturę i podejście do klientów, także o kontakt z drugim człowiekiem. Coroczne raporty jakości obsługi i rankingi najlepiej postrzeganych firm są tego namacalnym przykładem. Pojawiające się konkursy traktowałam jak dodatkową zabawę, czasem trafiły mi się nawet nagrody, także finansowe. To taki przyjemny ”akcent”, wynikający z aktywności tutaj. Z czasem moja działalność przekształciła się w coś w rodzaju hobby, całkiem przyjemnego, dającego także większe poczucie (pewnym sensie) dystansu do otoczenia, kształtujące obiektywizm spojrzenia na rzeczywistość i od jakiegoś czasu, niemal codziennie zamieszczałam wpisy/opinie, będące wynikiem różnego rodzaju kontaktów – firmy, portale, programy, etc. Cały, miniony okres mojej współpracy z JO/VSC uznaję, w sumie za owocny, przydatny rynkowo i pozytywnie wpływający na zmiany w otaczającej rzeczywistości. Funkcjonowanie strony, w ogólnym ujęciu nie zasługuje na krytykę czy słowa niezadowolenia, aczkolwiek zdarzały się drobne usterki/mankamenty, które jednak traktuję jak zjawiska wkalkulowane w każdą okoliczność i nie jest to dla mnie powód do wyżywania się, ważnym jest fakt ich szybkiego niwelowania, a to tutaj zawsze miało miejsce. Generalnie pełny pozytyw i słowa uznania dla całej ekipy JO/VSC za istnienie i działalność portalu, wykonujecie "kawał dobrej roboty".