Opinia użytkownika: herrera
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Bardzo zawiodłam się na tej sieci, niestety obsługa w sklepie przy ul. Medweckiego jest zwyczajnie chamska. Jadąc z Sandomierza przypomniałam sobie, że potrzebuję kilku płytek zapasowych do kuchni, które kupowałam akurat w Leroy Merlin we Wrocławiu. Postanowiłam, że kupię je w Krakowie, bo i po co jechać do Wrocławia. Czekałam na sprzedawcę na dziale płytek ceramicznych około 15 minut, zrezygnowana podeszłam do działu obok, na projektowanie łazienek, i zapytałam, czy pani może mnie obsłużyć, ponieważ czekam już długo i nikt się nie zjawia na dział płytek. Pani zapytała co chcę kupić, powiedziałam spokojnie, że płytki. Poczułam się jak intruz kiedy spojrzała na mnie i powiedziała że jestem niekulturalna, że nie mogę chwilę zaczekać. Takie zachowanie było nie na miejscu, zwłaszcza, że byłam miła, nie wykazywałam ani nerwów ani agresji na to że tak długo czekam. Grzecznie zapytałam... Zrezygnowałam z zakupów w tym sklepie, tego samego dnia zostałam miło obsłużona w Leroy Merlin we Wrocławiu.