Opinia użytkownika: Jadwiga_129
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Zawsze się przygotowuję do wizyty w tym sklepie wchodząc na stronę internetową. Lubię wiedzieć co jest aktualnie w ofercie. Ale nie lubię wizyt w tym salonie. Panie które tam pracują zachowują się nie jak sprzedawczynie a jak co najmniej właścicielki sklepu. Tak było i tym razem. Sukienka która mnie interesowała była tylko w rozmiarze 38 i 44 a mnie interesował rozmiar 40. Pytam czy może mają interesujący mnie rozmiar. Na to jedna Pani ( bardzo wyzywająco umalowana i ubrana w lepsze ciuchy niż są w sklepie ) nawet nie odwracając się do mnie odpowiada. Bardzo protekcjonalnie. Jak niema na wieszaku to nie ma. Koniec rozmowy. Na moje pytanie o inny model sukienki którą sobie upatrzyłam na stronie internetowej. Sprzedawczyni z obrażona miną poradziła, żebym sobie ja kupiła przez internet bo oni nie mogą mi jej sprowadzić. Sukienka była mi potrzebna na teraz. Tak mnie zdenerwowała, że poszłam do Makalu i kupiłam sukienkę( bardzo ładną ) którą poleciła mi sympatyczna sprzedawczyni z tego salonu. Lubię ciuchy Monnari. Trochę trudno zrezygnować z nich ze względu na niemiła obsługę ale postanowiłam ,że zakupy będę robiła gdzie indziej. Robiłam również zakupy w salonach Monnari w Łodzi (Port) oraz w Katowicach (Silesia) i nigdy mnie tak nie potraktowano. Wszędzie obsługa zachowywała się profesjonalnie i życzliwie. Jak zapomniałam karty stałego klienta to odnaleziono moje dane w komputerze i udzielono stosowanego rabatu. W Sieradzu strach wchodzić do sklepu.