Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Chorzowskie Centrum Kultury
Treść opinii: 27 marca 2014 dokonałam telefonicznej rezerwacji na operę AIDA, dwa miejsca, dzięki karcie ChCK z odpowiednią zniżka. Pani przyjmująca telefoniczną rezerwację była bardzo uprzejma. Podała mi nr rezerwacji i poinstruowała o sposobie dokonania płatności. Tego samego dnia dokonałam przelewu, którego potwierdzenie wraz z krótkim mailem przesłałam do owej pani, prosząc jednocześnie o informację zwrotną, dotyczącą rezerwacji, terminu, numerów miejsc. Czekałam i czekałam. Spektakl miał odbyć się w dniu 10 kwietnia 2014, niepokoił mnie brak informacji ze strony ChCK, jechałam z innego miasta i nie chciałam w dniu imprezy zderzyć się z sytuacją, w której okazałoby się, że rezerwacji nie ma. Jestem osobą przewidującą i praktyczną. Chcąc uniknąć problemów, zadzwoniłam do ChCk, prosząc o potwierdzenie mojej rezerwacji. Odsyłano mnie od pana do pani i nikt nie mógł odnaleźć mojej wpłaty, jak również e-maila z 27 marca 2014. Pod numerem rezerwacji jaki otrzymałam wcześniej figurowała inna osoba, co nie ukrywam bardzo mnie zirytowało. Nikt niestety nie kwapił się do kontaktu ze mną, ani mailowego, ani telefonicznego, to takie nieprofesjonalne... Po kolejnym wykonanym telefonie, uzyskałam wreszcie informację, ze mail się odnalazł i zapewniono mnie słownie, że wszystko jest w porządku i śmiało mogę przyjechać na imprezę. Zażądałam potwierdzenia rezerwacji drogą elektroniczna i nie ukrywam, że oczekiwałam chociaż jednego słowa "przepraszamy". Cóż, mail był lakoniczny "potwierdzamy rezerwację nr 4422, miejsca 34, 35. Pozdrawiam, ...." Na szczęście rewelacyjny spektakl artystów Opery Śląskiej zatarł nieco negatywne wrażenie, jednak niesmak pozostał.