Opinia użytkownika: Marcin_2115
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Ten Empik ma ogromną zaletę (niestety nie powiązaną bezpośrednio z jakością obsługi): jest czynny do 22.00 (z wyjątkiem niedziel), ale wynika to z dłuższych godzin otwarcia całego centrum handlowego. Poza tym niestety przeważają minusy: rotacja personelu jest (nawet jak na Empik) bardzo duża, co powoduje, że zatrzymany losowy pracownik ma delikatnie mówiąc średnie pojęcie o towarach dostępnych w sklepie. Co innego proste polecenie typu: znajdź w komputerze dany tytuł i sprawdź jego dostępność (z czym radzą sobie wszyscy), a co innego jakieś trudniejsze pytania typu zakres obowiązywania jakiejś promocji, czy informacje o tytule zbliżonym tematycznie do trzymanej w ręku książki. Ale najbardziej bulwersuje mnie proceder zamykania sklepu kiedy wybija godzina 22.00. W innych salonach puszczają odpowiednio wcześniej zapowiedzi, że za chwilę zamykają i zapraszają na zakupy w dniu jutrzejszym. Natomiast w tym sklepie zapowiedzi nie ma. Po prostu o 22.00 w części sklepu wyłączane jest oświetlenie. Kiedyś spotkała mnie wątpliwa przyjemność znajdowania się w takim nagle zaciemnionym zakątku sklepu. Nie dawałem za wygraną i próbowałem znaleźć szukaną książkę świecąc sobie komórką, ale w końcu poszedłem do kasy bojąc się, że w ciemnym sklepie pracownicy nie zauważą, iż w środku został jeszcze jeden klient i zamkną mnie na całą noc w środku. Spotkałem się z taką sytuacją już 3 razy i widać że nie z mienia się w tym sklepie pod tym względem nic! Na moje delikatne pytanie czy nie mają komunikatu żeby puścić z głośników odpowiedzieli że nie mają...