Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Placówka generalnie dla osób, które nie podróżują samochodem, gdyż w pobliżu bardzo mało miejsc parkingowych wolnych - szczególnie w godzinach 7-15. Niestety często jest zbyt mało aktywnych "okienek", gdzie można np. nadać list. Niby pracownicy siedzą, ale zajęci często innymi czynnościami niż obsługa klienta. Na np. 6 osób na dziale listowym 3 obsługiwały ... Jednak co do samej jakości obsługi nie można mieć zastrzeżeń, szybka, konkretna, rzeczowa. Na sali panuje porządek, choć czasami na stolikach są pozostawiane resztki ze znaczków, kartki itp. Jako, że jest to placówka z obsługą całodobową to niestety, ale 2 osoby do obsługi szczególnie w terminach np. nadawania PITów (koniec kwietnia), czy VAT (25-ty dzień m-ca) lub koniec miesiąca - to jest jakieś nieporozumienie ze strony dyrekcji. Wówczas należy uzbroić się w cierpliwość ...