Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Generalnie oferta banku dla klienta indywidualnego w podstawowym zakresie (ROR, konto oszczędnościowe, karty debetowe) prezentują się bardzo dobrze.Jednakże całość wrażenia popsuł nie do końca kompetentny konsultant..Nie był pewny tego co mówi, zastanawiał się. Dodatkowo gdyby nie jego koleżanka udzieliłby mi nieprawdziwej informacji, wprowadzając mnie w błąd. W rezultacie chwilowo zrezygnowałem z zakładania konta w tym banku.Sama placówka była czysta i nie było w niej kolejek, jednakże pozostaje niesmak niewygodnych krzeseł i słabo wygłuszone stanowiska obsługi klienta - przypadkowa osoba siedząca obok mnie (przy drugim stanowisku) mogła usłyszeć całą moją rozmowę z pracownikiem banku.Bank wydaje się budzić zaufanie i chcę założyć tam konto, ale na pewno pójdę do innej placówki żeby to zrobić.