Opinia użytkownika: Damian_561
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zacznijmy od wyglądu salonu KOMFORT. Przyszedł o 10 rano, czyli na otwarcie. Już na wejściu zauważyłem, że żaden z trzech panów nie odkurzył przed otwarciem. Najgorzej było w dziale "drzwi", gdzie na podłodze walały się papierki. Byłem zainteresowany kupnem dywanika na balkon. Długo musiałem czekać, aż ktoś podejdzie. Po 20 minutach podszedł zast. kier. pan Tomasz. Był bardzo miły, ubrany w strój roboczy, a przede wszystkim posiadał identyfikator w widocznym miejscu. O wszystko się wypytał. Nie musiałem zadawać żadnych pytań. Odradził mi kupno dywanika i polecił znacznie tańsze rozwiązanie, czyli zakup sztucznej trawy. Dzięki niemu zaoszczędziłem sporo pieniędzy i uzyskałem cenną wiedzę na temat dywaników oraz sztucznej trawy. Podsumowując. Czas oczekiwania bardzo długi, ale warto było czekać, żeby zostać tak świetnie i profesjonalnie obsłużonym.