Opinia użytkownika: Cezar
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Kilka dni temu miałem telefon z działu windykacji - od pewnego czasu mam "opóźnienia w płatności". Pani grzecznie ze mną rozmawiała (co sie rzadko na windykacji zdarza). Wytłumaczyłem gdzie leży problem - poinformowano mnie jak mogę sprawę rozwiązań. Dodatkowo kobieta poinformowała mnie, że będą do mnie wysyłane monity jak i smsy, czy też wykonywane telefony. Uprzedziła, że żadna z tych opcji nie jest dodatkowo płatna - ponieważ mBank chce pomóc klientowi spłacić należności w terminie, a nie dokładać mu opłat. Generalnie pierwszy raz spotykam się z taką obsługą z działu windykacji - i jestem pozytywnie zaskoczony. Pierwsza instytucja, która klienta (dłużnika) traktuje jak KLIENTA, a nie wroga - jak to ma miejsce w innych firmach.Wielki pozytyw dla mBanku.