Opinia użytkownika: Ewa_1628
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Bank, to miejsce, gdzie z reguły w komfortowych warunkach klientów obsługuje kadra o wysokiej kulturze i kompetencjach. W wyżej wymienionym oddziale zauważyłam jednakże pewne nieprawidłowości mające wpływ na jakość obsługi klientów banku. W oddziale tym istnieja dwa stanowiska do obsługi klienta indywidualnego, ale najczęściej tylko jedno z nich jest czynne. Przy drugim umieszczana jest informacja o czasowym lub chwilowym zamknięciu stanowiska do obsługi, pomimo znajdujacego sie tam pracownika banku. Taka sytuacja może irytować, gdy oczekujących na obsługę klientów jest więcej niż czynnych stanowisk. Kolejną nieprawidłowością jest wyczuwalna tendencja pracownika banku do obsługi nastawionej przede wszystkim do wypracowanie własnego targetu, nie mająca nic wspólnego z potrzebami klienta. Rażącym niedopatrzeniem jest umiejscowienie stanowisk dla oczekujących zbyt blisko sąsiadujących ze stanowiskami dla obsługiwanych klientów. Powoduje to, że osoby znajdujące się na sali operacyjnej dokładnie słyszą jakie sprawy są załatwiane. Niezbyt dokładne i wnikliwe wyjaśnianie istoty oferowanego produktu, zwłaszcza klientom nie poruszającym się swobodnie posród usług oferowanych przez bank, powoduje w konsekewncji do rozczarowań i składanych reklamacji.