Opinia użytkownika: Anna_5153
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Korzystałam gdy opłacałam rachunek z wydziału komunikacji tylko dla tego że nie pobierano prowizji i w normalnych okolicznościach na pewno bym nie skorzystała z oferty banku a tym bardziej z jej obsługi w tej placówce. Dziwna technika obsługi, jak chcesz zapłacić to najpierw wypełniasz druk, udajesz się do Pani przy ladzie, ta Pani wydaje ci kwitek z którym udajesz się do okienka kasowego i tam dopiero opłcasz rachunek. Z tego powodu powstaje podwójne wydłużenie czasu obsługi, poza tym Panie w okienku kasowym "napuszone", zero uśmiechu, z miną jakby siedziały za karę. Bardzo nie lubię takiej obsługi i nigdy nie zostałabym klientką takiego banku. Jak dla mnie abstrakcja. Wnętrze też nie napawa optymizmem, wszystko takie nijakie, nic nie zwróciło mojej uwagi a wręcz nie pamiętam aby wisiał tam jakikolwiek plakat reklamowy czy coś takiego. Dodatkowo zbyt bliskie sąsiedztwo do obsługi klienta gdzie słyszałam, jak Pani obok zlecała dyspozycję wypłaty gotówki. Nie polecam. Nie widzę żadnych plusów.