Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Uważam, że w okresach przedświątecznych potrzebna jest tu nieco inna organizacja – stanowisko kasowe nie powinno być łączone ze sprzedażą ciast, to stworzyło bardzo długą kolejkę w dniu 18 IV, podenerwowanie tym stanem kasjera/sprzedawcy Katarzyny, która starała się zachować stoicki spokój, była grzeczna i miła dla obsługiwanych, ale i tak zdarzyło się, że odważony kawałek ciasta zwyczajnie wyleciał z rąk. To wina kierownictwa, w takich okresach należy inaczej rozwiązać ten aspekt, np. wzorem EKO – przygotować gotowe porcje ciast albo stworzyć oddzielne stanowisko. Dział mięsny sprawnie realizował swoje powinności, kilka sprzedawczyń, dość szybka rotacja obsługiwanych. W sklepie też bez zastrzeżeń, pomimo sporej ilości kupujących, swoboda i przestrzeń w otoczeniu ładu i porządku.