Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: vitay.pl

Treść opinii: No wkurzyłam się za kwalifikacje punktów na moim koncie, jak zawsze pochlebnie piszę o programie Vitay i kontakcie, tak tym razem nie będzie sympatycznie. Kilka dni temu na jednej ze stacji Orlenu system naliczył mniej punktów za dokonane zakupy i pracownik zrobił to drogą reklamacji. W dniu 17 IV zobaczyłam na koncie dodane punkty ale nie jako zakupowe ale jako od PKN Orlen, a te nie wchodzą w sumę punktów miesięcznych kwalifikowanych do uzyskania kolejnych progów punktów i tym samym nie wliczają się w ewentualną premię miesięczną Super Vitay. To nie jest w porządku, przecież te punkty były należne za dokonane zakupy danego miesiąca. Klient nie powinien być dyskryminowany za niedoskonałości naliczeń którejkolwiek stacji paliw Orlenu, a reklamacje od pracowników powinny być dokładniej rozpatrywane i punkty powinny otrzymywać bardziej precyzyjny status. W tej sytuacji jedynie sprawność rozpatrzenia zasługuje na uznanie, no i jak zawsze - funkcjonalność konta na stronie.