Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: 3kropki.pl
Treść opinii: W piątek wieczorem złożyłam zamówienie na stronie sklepu, rozumiem, że weekend jest niepracujący ale do dnia- środy nie otrzymałam żadnej informacji odnośnie mojej przesyłki - nawet jej numeru (wybrałam kuriera 48h). Dopiero po mojej interwencji - wysłałam maila z pytaniami o wysyłkę- dostałam maila zwrotnego, że paczka będzie dziś wysłana. Moja furia na brak odpowiedzi, ze strony sklepu spowodowała, że napisałam kolejnego maila, dlaczego dopiero po interwencji paczka została nadana, ile dni trwa przygotowanie prostego zamówienia itp. Dostałam odpowiedź, że na to mają 3 dni, ze dziś (ostatni 3 dzień na przygotowanie zamówienia) wysyłają, więc się wyrobili w terminie, a za kuriera nie odpowiadają. Poczta Polska - bo to ich kurier ma czas do jutra, zobaczę czy chociaż oni wywiążą się ze swoich zobowiązań - 48h.