Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do sklepu udałem się w celu zakupu płyty CD zespołu Pink Floyd o tytule "Dark side of the moon". Na wejściu bardzo pozytywne wrażenie wywarł na mnie ochroniarz. Mówił"dzień dobry" każdemu klientowi wchodzącemu do sklepu. Po wejściu do sklepu udałem się na dział muzyki w celu wyszukania interesującej mnie pozycji. Po drodze rozejrzałem się po sklepie. Między pułkami panował porządek. Na terenie salony dostrzegłem kilku pracowników obsługujących innych klientów lub układających towar.Kiedy próbowałem wyszukać płytę na półce, swoją pomoc zaoferował mi pracownik sklepu. Pan Maciej (imię miał na plakietce przyczepionej do koszulki) zaoferował, że sprawdzi w systemie czy płyta znajduje się na stanie. Niestety płyty obecnie nie było w sklepie, aczkolwiek można ją zamówić i odebrać w późniejszym terminie. Zgodziłem się. Sprawnie wypełniliśmy formularz zamówienia, po czym zostałem poinformowany, że płyta będzie do obioru za 2 dni. Pan Maciej także poinformował mnie, że na stanie sklepu obecnie znajdują się inne płyty tego zespołu i jakbym był zainteresowany mógłby mi je wyszukać(sprzedaż wiązana). Jako że byłem zainteresowany tylko tą pozycją grzecznie podziękowałem i pożegnałem się z pracownikiem.Wizytę w salonie oceniam pozytywnie. Mimo że nie kupiłem interesującej mnie płyty, miałem możliwość jej zamówienia.