Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wczorajsze zakupy przedświąteczne skończyły się znacznie później niż planowałem, niestety koniecznością wizyty w punkcie informacyjnym. Wcześniej byłem m.in. na stoisku mięsnym gdzie młoda dziewczyna przy kości pomimo (jak sama wspomniała) pierwszego dnia w pracy i bycia pracownikiem firmy zewnętrznej, miała ludzkie podejście do klienta i obsługiwała z uśmiechem - co jest dużą zmianą na plus w tej placówce. Dotąd bywały różne sytuacje na stoisku mięsnym np. w kwestiach pokrojenia mięsa etc. Jest dużo lepiej - mam nadzieje, że z czasem młoda osoba nie nabierze złych nawyków od starszych wiekiem i stażem pań. Kasjerka także miła - szybko obsługująca. Pamiętała o karcie lojalnościowej. Po skasowaniu wszystkich produktów okazało się, że łosoś był przeterminowany o prawie 2tygodni -udałem się do informacji gdzie obsługiwała pani z włosami do ramion koloru brązowego. Pracownik, którego często widzę w punkcie informacyjnym z identyfikatorem praktycznie odwróconym by był niewidoczny -w granatowym polarze. W międzyczasie czekało 3-4klientów z reklamacjami itd. Pani była bardzo niemiła i opryskliwa co zauważyłem gdy obsługiwała starszą kobietę , której nie zgadzała się cena na paragonie z półką o 4zł na wędlinie - pracownik kazał staruszce iść ze sobą na sklep i stwierdził, że skoro w innym miejscu jest inna cena to klient ma zapłacić drożej bo się zmieniła w systemie, a ktoś nie zmienił. Klient był zbulwersowany nie dość, że był ciągnięty ponownie na salę hipermarketu -miał rację, a był totalnie olany przez pracownika informacji. Odesłany by przyszedł w innym dniu do dyrekcji (czego wiadomo, że staruszka nie zrobi). Gdy po długim oczekiwaniu przyszła moja kolej pani z informacji robiła problem, dopiero gdy powiedziałem, iż poinformuję sanepid o sprzedaży produktów po dacie w tej sieci - wezwała kierownika. Ku mojemu zdziwieniu nowy (wcześniej był mężczyzna) kierownik marketu p. Anna wzięła ode mnie produkt i poszła na sklep. Wróciła po chwili z gotowym rozwiązaniem dla klienta. Duży plus dla sieci, że wymieniają część kadry która dotąd psuła tylko wizerunek i obrzydzała zakupy. Pozostaje przeszkolić opryskliwą panią z informacji i kilku "starszych stażem" pracowników i być może zwiększy się moja częstotliwość zakupów w tej sieci. Brawo dla kierownika,kasjerki oraz MIĘSNEGO. Informacja/obsługa przy lotto totalnie ANTYKLIENT.