Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Podczas zakupów w hipermarkecie Kaufland we Wrześni w dniu 15.04 po godzinie 20:00 okazało się, że napój który zakupiłem był przeterminowany. Gdy udałem się z tym do informacji pani Anna Szy...... zwróciła mi gotówkę, (kazała podpisać zwrot i złą jakość towaru -co też sporo trwało zanim wydrukowała) a na moje pytanie o bon w ramach przeprosin stwierdziła, że skoro robi zwrot pieniędzy to nic mi się nie należy. Odpowiedziałem jej, iż gwarancja świeżości/jakości świadczy inaczej. Na co ona zatelefonowała do kierownika i powiedziała, że uzyskała taką samą informację jaką wcześniej mi przekazała. Nie docierały argumenty, że Kaufland reklamuje się inaczej. Totalnie bez kompetencji przełożony lub chęć OSZUKANIA KLIENTA aby "zatuszować sprawę przed kierownictwem" odnośnie przeterminowanych produktów na półkach. Czas oczekiwania i obsługa przy informacji dość niemiła, a po moim stwierdzeniu, że się spieszę gdy wróciłem po paragon było jeszcze bardziej nieprzyjemnie. Po co reklamować, że klient najważniejszy skoro pracownicy robią po swojemu i na zwrócenie uwagi, że sieć proponuje inaczej klient jest traktowany gorzej niż źle. Wizyta z 15.04 we Wrześni sprawiła, że przedświąteczne zakupy o dużej wartości koszyka wykonałem w konkurencyjnej sieci - gdzie pracownicy nie robią problemów z uzyskaniem bonusów, które oferuje sieć. ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM. Swoją drogą ciekawe co na to sanepid ? ...? ???