Opinia użytkownika: tiger
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiąc zakupy 8.04.2014r. w Tesco w godzinach dopołudniowych (tj. między godz. 9-10) musiałam niestety skorzystać z pomocy osoby pracującej na dziale RTV/AGD. W związku z tym, iż nie mogłam się doczekać żadnego pracownika tego działu (a spędziłam tam dobre ponad 10 minut), toteż udałam się na punkt obsługi klienta. Tam niestety czekało mnie wielkie rozczarowanie, bowiem pani, która akurat obsługiwała punkt (niestety nie miała ona identyfikatora) nie dość, że prowadziła sobie przez telefon prywatną rozmowę, to jeszcze oprócz tego, że nie przywitała się ze mną (ani nie skinęła głową, ani też nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego, tylko zerknęła), to kiedy mnie zauważyła odwróciła się do mnie plecami i kontynuowała dalej swoją rozmowę!!!!!! A ja stałam i stałam i czekałam i czekałam!!! Po prostu tragedia!!!!. Co do funkcjonowania samej firmy nie mam zastrzeżeń.