Opinia użytkownika: secret_client
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 12 kwietnia 2014 r. przeprowadzałem zakupy w supermarkecie Tesco przy ul. Wybickiego 10. Bezpośredni kontakt z personelem sklepu miałem dopiero w momencie finalizacji zakupu, czyli przy kasie. Od momentu ustawienia się w kolejce do momentu rozpoczęcia kasowania pierwszego produktu upłynęło 6 min. 50 sekund. Przede mną w kolejce stały 2 osoby. Pani obsługująca mnie była uprzejma, miała miły ton głosu, powitała mnie a na koniec podziękowała za zakupy i pożegnała zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami obsługi. Wyglądała schludnie i budziła zaufanie. Jedynym mankamentem było nieutrzymywanie kontaktu wzrokowego ze mną. Na niekorzyść świadczy także czystość w strefie przykasowej. Taśma, na której kładzie się produkty była zabrudzona a na podłodze znajdowała się spora klejąca się plama. Moje ogólne wrażenie z wizyty było dobre.