Opinia użytkownika: Katarzyna_4184
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: 9 kwietnia udałam się do salonu Plusa przy ulicy Wiejskiej w Rybniku. W salonie było kilka osób przede mną w kolejce. Jednak, co zwróciło moją uwagę - miejsc do siedzenia w trakcie czekania było tylko dwa. Aktualnie klientów obsługiwało dwóch doradców (stanowisk było 4), okazało się, że są to dłuższe rozmowy, więc byłam zmuszona czekać dłużej niż chwilę. Po obejrzeniu wszystkich wystaw poczułam się znużona, niestety nie miałam możliwości usiąść, dopiero po zwolnieniu miejsca przez mężczyznę, który doczekał się swojej kolejki. W tym czasie do salonu weszło kilka osób, które również musiały oczekiwać w pozycji stojącej. Uważam, że to duży minus tego salonu, co dla wielu osób może być powodem do opuszczenia go i udania się do innego. Jeśli chodzi o obsługę to nie mam zastrzeżeń - obaj panowie doradcy fachowo doradzali i odpowiadali na pytania klientów, w tym moje (będąc dłuższy czas w salonie przysłuchiwałam się rozmowom z klientami).