Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Zielona cytryna a może limonka w szklance z napojem na skromnym i dość efektownym tle, jest okładkowym wstępem folderu handlowych promocji Polo Marketu ”Wiosenne orzeźwienie”, będącym jednocześnie propagatorem kultury spożywania trunków tzw. lepszego gatunku (koniaki, brandy, likiery etc). elegancka szata graficzna, wyraziste prezentacje, propozycje (receptury przyrządzania) drinków i napojów alkoholowych oraz atrakcyjne ceny są świetnym pomysłem/poradą na spotkania przy wielkanocnym stole. Polo Market bardzo się postarał i zdecydowanie lepiej wypadł w tym temacie niż niedawno przeglądana przeze mnie oferta podobnej kategorii od Netto. Ceny folderu obowiązują 7-20 IV i jest on dostępny w sklepach sieci PM. Warto było go wziąć, polecam.