Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Personel przywitał mnie uśmiechem mówiąc "dzień dobry".Jedna z ekspedientek zaproponowała pomoc w odnalezieniu pożądanego produktu, ale zrobiła to po krótkiej chwili, tak, że nie czułam się "nagabywana" gdy tylko przekroczyłam próg sklepu.Powiedziałam czego poszukuję (tuszu do rzęs), Pani zapytała czy myślę o którejś konkretnej marce - było to więc delikatne pytanie o przedział cenowy, w którym chciałabym coś kupić. Zapytała też jakiego rodzaju to ma być tusz (podkręcający/ wydłużający/ pogrubiający/ czarny/ brązowy... Ale nie czułam się "bombardowana" pytaniami!).Gdy wybrałam już produkt zapytała czy szukam jeszcze innych produktów, zaprzeczyłam - zaprosiła mnie więc do kasy. Pani zapytała również czy tusz ma zostać zapakowany na prezent.Otrzymałam również próbkę perfum i zostałam zaproszona na kolejne zakupy.Wychodząc wszyscy z pozytywnym wyrazem twarzy mówili "do widzenia"Całość wizyty oceniam bardzo pozytywnie.