Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Piekarnia na Bema
Treść opinii: Ze względu na długie kolejki pracownicy zazwyczaj starają się szybko obsłużyć klientów i zachowują się przy tym uprzejmie. Wyjątkiem jest pracownik (prawdopodobnie właściciel) ok. 1.80 wzrostu, kolczyk w uchu, który nie traktuje klientów z szacunkiem. Zwraca klientom uwagę w niegrzeczny sposób, głośno, stara się zawstydzić klientów, jeśli nie postępują tak jak sobie tego życzy. Zachowanie tego pracownika zniechęca do ponownego zakupu mimo dobrej jakości chleba. Gdyby pracownik przedstawiał swoje uwagi w inny sposób z pewnością atmosfera sklepu zyskałaby na tym. Słaba jest również organizacja kolejki. Jest tylko jedna kasa co znacznie wydłuża czas w kolejce. Ustawienie drugiej kasy i zatrudnienie przy niej drugiego pracownika zmniejszyłoby czas oczekiwania na chleb o połowę. Nawet jeśli wypiekanie chleba jest ograniczone możliwościami logistycznymi to już sama sprzedaż w momencie kiedy jest dostępny przy lepszej organizacji mogłaby przebiegać sprawniej.