Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sensum24
Treść opinii: Zamówiłam buty o rozmiarze 35 a otrzymałam buty o rozmiarze 36 - taki numer był nabity na podeszwie i zaklejony naklejką z rozmiarem 35 (dysponuje zdjęciem) . Właścicielka sklepu była zdziwiona moim oburzeniem i poczuciem, że próbowano mnie oszukać. Tłumaczenie cytuje: "(...) czasami szewc pomyli się i źle nabije numer na podeszwie, który później przy sprawdzaniu i pakowaniu obuwia trzeba skorygować i nie da się tego zrobić inaczej niż z naklejką" (maila posiadam). Rozmiar wkładki wewnętrznej buta wynosił 24cm, a więc dokładnie tyle ile rozmiar 36 podany na stronie sklepu. Buty nie zostały odebrane przez sklep na ich koszt tylko musiałam je odesłać osobiście i nie chcą mi zwrócić kosztów przesyłki. Ich uzasadnienie cytuje: "(...) my tych butów nie produkujemy - jeśli jest pomyłka, to z winy producenta, my wysyłamy to, co dostajemy." (maila posiadam). A więc całkowite zrzucenie z siebie odpowiedzialności za niezgodność towaru z zamówieniem, no i z tego wniosek, że nie sprawdzają tego co wysyłają do klienta. Nie usłyszałam słowa przepraszam, ani telefoniczne bo nikt nie pofatygował się ze mną skontakotować ani pisemnie w mailowych odpowiedziach na moją skargę. Nie polecam tego sklepu.