Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Zakupy robiła w godzinach porannych. W sklepie było moze 3 klientów oraz 3 pracownice. Obsługa w ogóle nie interesuje się klientami, którzy sami przerzucają stery ubrań zeby znaleźć dany rozmiar, chodzą po całym sklepei z wieszakami w ręku szukając przymierzalni czy szukają kogoś kto mógłby im pomóc. Ja przymierzałam okulary przeciwsłoneczne tuż przy kasach. Pracownice poszły na drugi koniec sklepu aby układac towar. Kiedy wybrałam okulary stanełam przy samej kasie. Czekałam 4 minuty- sprawdzałam na zegarku. Kiedy zauważyłą mnie 1 z pracownic przybiegla, po czym nie potrafila obsłużyć komputera i poszla po kolezanke. Czekalam kolejne 2 minuty. Padlo pytanie ..."Czy grosz..."?- rozumiem, ze Pani nie miala wydac reszty, bo jej nie otrzymalam. Nie odzywalam sie całą wizyte.