Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Konsultant zauważył mnie bezpośrednio po wejściu do salonu. Powitał mnie i zapytał "W czym mogę pomóc?". Powiedziałem, że interesuje mnie mobilny internet. Zostałem zaproszony do stanowiska obsługi, po czym konsultant o imieniu Piotr zadał mi kilka pytań, które pomogły ustalić do czego będzie mi ten internet potrzebny, gdzie będę go używał, czy potrzebuje urządzenia typu laptop/tablet. Następnie Piotr przedstawił mi ofertę z tabletem, gdzie podał limit danych, cenę sprzętu, długość umowy i wysokość abonamentu. Po mojej akceptacji pokazał mi tablet Prestigio. Na moje stwierdzenie, że się zastanowię, Piotr zapytał o nr telefonu do mnie i umówił się na kontakt w określonym czasie. Na do widzenia otrzymałem ulotkę po czym konsultant wstał i pożegnał mnie słowami Dziękuję, zapraszam ponownie". W obsłudze zabrakło mi prezentacji wybranych funkcji sprzętu (tableta), dania mi innego modelu do wyboru. Dopiero z ulotki dowiedziałem się, że jest też model firmy Pentagram, który bardziej mnie zainteresował. Konsultant też nie poinformował mnie, że mogę sobie zwiększyć transfer poprzez zakup usługi BC noc, o czym również dowiedziałem się z ulotki. Podsumowując Piotr przy obsłudze wykazywał zaangażowanie, zainteresowanie moimi pytaniami, by jak najlepiej mi pomóc. Zadzwonił też w umówionym terminie. W salonie było czysto, nie było kolejki, więc też nie musiałem wcale czekać. W punkcie były 3 osoby obsługujące, co na pewno pomagało w bieżącej obsłudze klientów. Pominąwszy moje wcześniejsze uwagi obsługa była dobra i tak też ją oceniam. Na pewno będę chciał tam wrócić, gdy się zdecyduję na zakup.