Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Kamila_674

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Po przyjeździe na stację paliw Orlen pomógł mi przy zatankowaniu gazu LPG mężczyzna, wiek ok.20-25 lat, czarne krótkie włosy. Obsługa przebiegła w prawidłowy sposób. Po wejściu do sklepu zaobserwowałam długą kolejkę-byłam 4. Pracownicy kasy byli słabo przeszkoleni z obsługi klienta. Pracownik kasy- kobieta, długie włosy do ramion, spięte w "kucyka", niska ok. 155-160 cm wzrostu nie wiedziała do czego służy karta SUPER VITAY próbowała przeciągnąć kartę w czytniku do kart flotowych. Dowiedziałam się wtedy, że za zatankowany gaz lpg PUNKTY VITAY NIE NALEŻĄ SIĘ. Po czym wyszedł z biura młody kierownik stacji- mężczyzna wiek ok. 25-28 lat, szczupły, krótkie włosy pomógł pracownikowi w obsłudze klienta. Obsługa na kasie była bardzo słaba , co powodowało długą kolejkę na podjeździe do dystrybutorów. Widać słabe przeszkolenie pracowników- brak powitania, 0 aktywnej sprzedaży, brak pożegnania.