Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Dnia 31.03.2014 odwiedziłam restaurację Pizza Hut na Placu Zamkowym. Lokal wyglądał na zadbany i czysty, pracownicy wyglądali schludnie. Nikt nie powitał mnie przy wejściu, kelnerko od razu spytała dla ilu osób stolik przygotować. Uruchomiłam pomiar czasu. Po przygotowaniu dwuosobowego stolika, pracownica podała karty MENU i zaproponowała napoje na początek. Zamówiłam wielką dolewkę PEPSI na dwie osoby. Po około 4 minutach kelnerka przyniosła zamówione napoje i spytała czy może już przyjąć zamówienie. Odpowiedziałam, że jestem już gotowa i zamówiłam dużą pizzę europejską na meksykańską. Kelnerka zaproponowała różne rodzaje ciasta, wybrałam puszyste. Następnie pracownica zasugerowała sosy do pizzy, za które podziękowałam. Na koniec składania zamówienia kelnerka powtórzyła jeszcze raz składniki i odeszła od stolika. Po upływie 17 minut podano pizzę. Była smaczna i świeża. Poprosiłam o bar sałatkowy, ponieważ kelnerka nie zaproponowała żadnych przystawek podczas składania zamówienia. Bar sałatkowy wyglądał na nieświeży. Pracownica często uzupełniała napoje w szklankach. Toalety nie prezentowały się najlepiej, ponieważ na podłodze były ślady błota i zużyte chusteczki. Umywalki, lustra i sedes były czyste, papier toaletowy i mydło uzupełnione, sprawna suszarka do rąk. W toalecie zapach był neutralny. Po powrocie do stolika kelnerka zaproponowała deser, a po mojej odmowie w dość nieprzyjemny sposób zapytała o formę płatności. Na rozliczenie czekałam około 5 minut. Cała wizyta trwała około 55 minut.