Opinia użytkownika: Małgorzata_2139
Dotycząca firmy: EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)
Treść opinii: Chciałam oddać kurtki zimowe do pralni. Pracownica obejrzała je dokładnie i stwierdziła, że jedna z nich może zafarbować i może przyjąć ją na moją odpowiedzialność. Po czym od razu z góry chciała całą kwotę za usługę. Nie było mowy o zaliczce, a przecież jest to praktykowane we wszystkich punktach usługowych. Klient, nie musi płacić z góry za niewykonaną jeszcze usługę. Jak odpowiedzialność to całkowita spada na mnie, ale jak należność to z góry dla wykonawcy. Chyba jest coś nie tak. Druga sprawa, to zaproponowano mi kartę stałego klienta, która daje 15% rabatu. Jest ona ważna rok i trzeba za nią zapłacić 40 zł. Ktoś chyba sobie żarty stroi, jak można takle rzeczy proponować klientom. Płatne karty, to chyba już nie nasza bajka.