Opinia użytkownika: Karolina_1915
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Od razu po podejściu do biurka przywitała mnie Pani z plakietką "Doradca klienta"miała ciemnie, krótkie włosy, rozpuszczone, ubrana w białą koszulę i ciemną spódnicę. Zapytała w czym może pomóc. Chciałam założyć konto w ich banku więc przedstawiła mi aktualną ofertę, opisując korzyści wynikające z założenia konta. Po czym przeszła ze mną do podpisywania papierów, związanych z założeniem konta. Tłumaczyła mi jakie są wymagania jeśli chodzi o posiadanie karty kredytowej i jakie mam korzyści wynikające z jej posiadania. Zachęciła mnie również do otwarcia konta oszczędnościowego, rozwiewając moje wszelkie wątpliwości na temat jego posiadania. Po podpisaniu wszystkich papierków. co trwało niespełna 20 minut zapytała czy mam jeszcze jakieś pytania i czy w jakiś sposób może mi jeszcze pomóc, podziękowałam jej, po czym wstała i pożegnała mnie na stojąco podając mi dłoń, co było przemiłe z jej strony!.