Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gość_6

Dotycząca firmy: Pizzeria Primavera

Treść opinii: Niestety, dziś miałam okazję poznać prawdziwe oblicze zachowania personelu tej pizzerii a co gorsza jej właściciela. Złożyłam reklamację na wielkość pizzy dostarczonej na dowóz (zamiast 30 cm to dostałam wielkość 24 cm) a zapłaciłam jak za 30 cm. No pomylić się może każdy ale tłumaczenia właścicielki były poniżej krytyki. Właściwie to nie były tłumaczenia tylko przekrzykiwania i próba udowodnienia, że mylę się w każdym swoim słowie. Choć potwierdziłam, że mam zdjęcia małej pizzy to musiałam poznać prawa fizyki jak to pizza "kurczy się" w piecu i ma prawo zmaleć o 6 cm średnicy! Nie słuchała Pani zaznaczam moich próśb, że chcę tylko zwrot pieniędzy lecz zmuszała mnie do wzięcia kolejnej pizzy i "gwarantuje głową" że pracownicy "nie dorzucą" mi niechcianych gratisów...Oczywiście zrezygnowałam i to już na zawsze a przy okazji otrzymałam wiedzę jak konkurencja robi najgorsze pizze w mieście i że ogólnie nie znam się na robieniu ciasta, więc po co w ogóle zawracam właścicielce jej cenny czas, bo właśnie czeka do lekarza po czym bardzo szybko się rozłączyła. Szanowna Pani właścicielko Pizzerii Primavera, rozumiem że nie jest Pani osobą która potrafi znieść konstruktywną krytykę ale proszę nie traktować klientów jak małych dzieci i nie wykrzykiwać swoich racji bo to nic nie zmieni, wręcz pogorszy. Reklamacja służy po to aby dowiedzieć się o problemach w swojej firmie i móc im zaradzić zanim właśnie trafią takie komentarze do netu a Pani zaufanie i ręczenie głową za pracowników może tylko spowodować, że za chwilę straci Pani tą głowę i nawet lekarz już tu nie pomoże...Jest to sygnał, że ma Pani problem w firmie i proszę sobie z nim poradzić bez wyładowywania swoich emocji na kliencie. Dodam, że pizze otrzymałam w promocji urodzinowej, więc może to jest sposób na odzyskanie 15% rabatu?Mimo wszystko życzę przemyślanych słów i decyzji bez obrażania klientów przez telefon i bezpośrednio a Pani pracownikom mogę jedynie współczuć. Z poważaniem -zawiedziona wieloletnia klientka pizzerii.