Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Obsługa fachowa. Bardzo dobra znajomość produktów i procedur bankowych. Zachowanie personelu bardzo kulturalne. Oferta kompleksowa - od otwarcia rachunku osobistego, udzielenia kredytu po pełną gamę ubezpieczeń. Niestety - ING Bank Śląski jest drogim bankiem - wysokość opłat i prowizji raczej zniechęca zwykłego klienta. Długi czas obsługi spowodowany nastawieniem się banku na jak najmniejszą ilość klientów w banku. ( bank preferuje zasadę że klient powinien być w banku jak najrzadziej ) Pierwsza wizyta - zostaje otwarty rachunek bankowy, dopełnione wszystkie formalności, następne wizyty w banku są niepotrzebne. Klient ma dostęp do swojego konta za pośrednictwem internetu. i samodzielnie dysponuje swoimi środkami pieniężnymi. Kolejne wizyty mogą być spowodowane jedynie zawarciem kolejnych umów np. kredytowych. związanych z zakupem mieszkania. Miejsce obsługi - jasno i czysto, dodatkowym atutem są miejsca siedzące dla klientów.