Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mariusz_69

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W tym markecie dokonuję zakupów prawie codziennie i z reguły cały proces obsługi jest poprawny, tzn. osoby przy kasie witają i żegnają klientów werbalnie, gdy kolejka się wydłuża, otwierane są kolejne kasy i cały czas pobytu w sklepie skraca się. Jednakże w dniu 26.03.2014 w godzinach przedpołudniowych cały ten schemat uległ załamaniu. Kupiłem jedną rzecz i pomyślałem sobie idąc do kasy, że jeszcze nigdy tak szybko nie wyszedłem ze sklepu. Jakie było moje zdziwienie, gdy w kolejce oczekiwało już około 6-7 osób, a za mną ustawiały się kolejne. Po około pięciu minutach, jeden z klientów poprosił kasjerkę, żeby wezwała kogoś do pomocy, co też ta uczyniła naciskając dzwonek. Jednakże przez długi czas nikt się nie pojawił. Druga kasa została otwarta, gdy ja wyłożyłem już towar na taśmę. Po zapłaceniu spojrzałem na zegarek i zauważyłem, że w kolejce stałem 15 minut! Według mnie, jest to nie do przyjęcia w sklepie, który z założenia ma służyć szybkim zakupom (jest do dyskont spożywczy).