Opinia użytkownika: Małgorzata_2230
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wczoraj wybrałam się na zakupy spożywcze do biedronki. Lubię robić tam zakupy, bo tanio i dużo promocji. Jednak czystość tego marketu ma dużo do życzenia. Nikt nie ma czasu, żeby umyć podłogę, przetrzeć plastikowe kosze, które często są uszkodzone, albo ułamane, czyli bezużyteczne. Wszyscy zabiegani, czasem trzeba uważać, żeby nie zostać najechanym wózkiem przez pracownice sklepu, która wozi towar. Obsługa przy kasie bardzo szybka (3) min, czasem mam wrażenie, że pracuje się na akord. Uważam, że każdy z nas lubi szybką obsługę, ale chyba bardziej nam się podoba jak jesteśmy obsłużeni liczy się komfort i wygoda. Proszę mi wierzyć, że nie zdążyłam pakować swoich produktów do torby i odebrać paragonu, bo już następnego klienta produkty się skanowały. Wtedy człowiek się denerwuje, stresuje, a przecież nie o to chodzi. Panie na sklepie ubrane w firmowe koszulki i identyfikatory, co ułatwia nam rozpoznanie personelu w wypadku jakiś wątpliwości i pytań. Na półkach panuje ład i porządek. Dostępne kolorowe gazetki z ofertą sklepu, które mówią nam o promocjach i nowościach.