Opinia użytkownika: Anna_5106
Dotycząca firmy: Książnica Polska
Treść opinii: Jestem bardzo zniesmaczona po wizycie w księgarni Książnica w galerii. Po pierwsze: obsługa nie interesuje się kompletnie klientem, szukałam określonej książki przez 20min na regałach, nikt nie podszedł do mnie i nie zapytał czy może pomóc. Panie siedziały za kasą i zawzięcie dyskutowały o którymś pracowniku, jedna z nich jadła obiad ze styropianowej tacki... Kiedy w końcu udało mi się znaleźć to czego szukałam podeszłam do kasy i chciałam zapłacić. Książka kosztowała prawie 60zł, więc zapytałam o jakiś mały rabat. Pani tylko stwierdziła, że niestety nie może mi dać rabatu bo "niby dlaczego"... Za chwilę okazało się, że w ogóle nie mogę kupić tej książki ponieważ "nie ma jej w systemie"... Podziękowałam i wyszłam. Bardzo nie podobało mi się to, jak zostałam obsłużona (a raczej nie zostałam obsłużona w ogóle). Ilekroć tam zaglądam to widzę, że panie sprzedające zainteresowane są bardziej rozmową między sobą niż "pilnowaniem" klientów i asortymentu.