Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Nie jestem zbyt zadowolona z obsługi Banku Śląskiego, z tego względu, iż kazdy potencjalny petent, chce załatwic swoja sprawe szybko. Niestety w Banku Ślaskim mimo tego ze jest miła obsługa, to czas oczekiwania w kolejce jest bardzo długi. Nic nie jest załatwiane ze tak powiem od razu Tylko trzeba czekac, tydzien, lub dwa. Wszystko załatwiane jest w długim przekroju czasowym. wiem ze gdy tam wejde, to nie spodziewam sie ze moje sprawy zostana załatwione. Poniewaz na wszystko trzeba czekac. Kazdy wydruk o ktory prosze jest oparty na oplacie, mimo tego ze to konto jest moje i jestem klientem kilka lat, za strone drukowana z mojego konta musze zapłacic. Troszeczke mnie to nurtuje, i zamierzam zmienic bank na inny.