Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jestem klientem sieci od samego początku mojego korzystania z telefonów komórkowych, czyli jakieś 12-13 lat. Jestem osobą lojalna jeśli chodzi o marki, przyzwyczajam się i nie lubię dokonywać nowych wyborów. Zbliża mi się koniec umowy z siecią, kiedy dzwoni konsultant z zapytaniem czy interesuje mnie obniżenie kosztów czy też nowy telefon, to odpowiadam, że zastanawiam się nad przejściem do innej sieci ponieważ płacę bardzo wysokie rachunki i będzie mi korzystniej kiedy zmienię sieć. Co na to konsultant? "Aha, wobec tego miłego wieczoru". Spodziewałam się super propozycji, nawet kilku...Wzięłam poprawkę na to,że nie był przygotowany, może zadzwoni kolejnego dnia. Niestety. Konsultant nie umiał odpowiedzieć na moje potrzeby. Zmieniam sieć.